Servicestrategi og utvikling er en avdeling i Virksomhetsområdet Kunde- og servicetjenester i Sykehuspartner. Våre oppgaver er å bidra til gode strategier for å nå viktige servicemål. Dette skal vi gjøre gjennom å etablere gode brukerreiser, og derigjennom gode brukeropplevelser. Vi har ansvaret for å forvalte og videreutvikle effektive selvhjelpsløsninger som sikrer at helsepersonell får løst sine utfordringer raskt og effektiv.
Vi utvider nå teamet rundt forvaltning og utvikling av selvbetjeningsløsninger, og leter etter en proaktiv og strukturert lagspiller som har en solid systemforståelse, erfaring og kompetanse med API og generativ AI. Du vil være med å videreutvikle og optimalisere våre eksisterende selvbetjeningsløsninger, samt utvikle nye løsninger.
Du må trives i et dynamisk miljø, være selvstendig, men også dyktig til å samarbeide på tvers av fagområder. Som en del av Servicestrategi og utvikling vil du få muligheten til å bli med på mange spennende aktiviteter sammen med dedikerte og dyktige kollegaer i avdelingen. Vi har et åpent og inkluderende arbeidsmiljø med mye humor og god stemning. Hos oss er det lov å si det man mener, og vi verdsetter en kultur hvor alle blir hørt. Vi er på en spennende endringsreise og ser frem til å ha deg med på laget!
1. Chatbot/Agent-utvikling
2. Front-end/Webutvikling
3. Microsoft Power Apps – Erfaring med Power Platform:
4. Back-end/Integrasjoner
5. Skyplattformer
Karakterer og vitnemål må legges ved søknaden via Vitnemålsportalen. Høyere utdanning gjennomført utenfor Norge må være offentlig godkjent og dokumentert av NOKUT eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. For noen stillinger vil det gjennomføres en utvidet bakgrunnssjekk.
Du kan identifisere deg med våre kjerneverdier: Lagspiller, Endringsvillig, Ansvarlig og Nytenkende
Et stort fagmiljø med dyktige og motiverte kollegaer, der tverrfaglig kunnskapsdeling er sentralt. Gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for delvis bruk av hjemmekontor etter avtale. Gode forsikrings- og pensjonsordninger, lønn etter avtale, telefon- og bredbåndordninger. Bedriftsidrett, kulturfond, bidrag til og rabatt på medlemskap hos utvalgte treningssentre.
Søkerlisten til stillingen kan bli offentliggjort i henhold til offentleglova § 25. Hvis du ønsker å unngå å bli oppført på denne listen, må du krysse av for dette i søknaden din og begrunne hvorfor. Skulle vi ikke kunne imøtekomme ditt ønske, vil vi kontakte deg før søkerlisten blir offentliggjort. Du vil da få muligheten til å trekke din søknad dersom du ønsker det.
Sykehuspartner – vi skal utgjøre en forskjell for pasient og sykehus ved å levere bærekraftige, sikre og moderne digitale tjenester.
Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.
Sykehuspartner forvalter og drifter avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartners mål er å være en effektiv og brukernær leverandør og være en drivkraft for digital transformasjon.
Sykehuspartner har ca 2000 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.
Sykehuspartner er miljøsertifisert.
Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.
KI, utvikling, Kundeservice, Support
Få e-postvarsling