Kan du skape innhold som skal friste to millioner følgere til å bli enda mer nysgjerrige på Norge og hva vi har å by på? Hva med å stoppe tommelen hos de andre åtte milliardene der ute? Da er kanskje du den vi ser etter!
I Visit Norway tar vi på oss landslagssdrakta og jobber for en bærekraftig utvikling for norsk reiseliv. Vi går på jobb hver dag med mål om å skape engasjement og reiselyst blant potensielle reisende.
Du er en kreativ sjel som elsker jakten på den gode ideen. Du klarer å omsette innsikt og målgruppekunnskap til historiefortelling som treffer folk. Du klarer rett og slett å stoppe scrollefingeren til folk, med knallbra innhold. Du evner å være relevant og kontekstuell i utvikling av kommunikasjon mot forskjellige segmenter. Og du syns det er gøy å lage ting som engasjerer!
Arbeidsoppgaver:
Stillingen krever en del reising.
Kvalifikasjoner:
Som person er du ikke redd for å by på deg selv, både foran og bak kameraet. Du er selvstendig, strukturert og en lagspiller med høy gjennomføringsevne, og trives godt når du har flere oppgaver på gang samtidig. Du har stort engasjement for reiseliv og et ønske om å inspirere andre til å oppleve Norge, og liker å holde deg oppdatert på digitale trender og utvikling i sosiale medier.
Vi kan tilby en spennende mulighet til å bidra til å markedsføre Norge som destinasjon samt et engasjert team med fagspesialister innen digital markedsføring.
NB: I søknaden ønsker vi at du lenker til to reels som skapte engasjement.
Søknadsfrist: 2. februar.
Mer informasjon får du hos avdelingsleder Anne-Signe Fagereng eller Nina Mariann Øvergård.
innovasjon, medieproduksjon, markedsføring, foto, journalist
Få e-postvarsling