Rådgiver rekrutteringstjeneste

  • HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT, Konsulent og rådgivning, Helse og omsorg
  • 2 uker siden
  • Viken

Stillingen

  • icon
    Antall stillinger 1 Stilling(er)

Stillingsbeskrivelse

Arbeidsgiver: Sykehuspartner HF
Stillingstittel: Rådgiver – Applikasjonsforvalter
Frist: 05.06.2023
Ansettelsesform: Fast

Bli kjent med Sykehuspartner

Har du interesse for rekruttering og har god systemteknisk forståelse?

Vi har ledig stilling som applikasjonsforvalter for deg som ønsker å bidra til forvaltning og forbedring av rekrutteringstjenesten i HSØ!

Vår enhet, Forvaltning Lønn og personal, ser etter deg som vil bli med på tverrfaglig samarbeid og kontinuerlig utvikling av tjenestene våre. Vi er 15 engasjerte medarbeidere som sammen er ansvarlige for forvaltningen av lønns- og personalsystemene; Visma Multi Ekspert, HR Portalen, Webcruiter og elektronisk Personalhåndbok.

Sammen med 150 andre kolleger er vi en del av Sykehuspartner HR Tjenester. Vi er Norges største felles tjenesteleverandør innenfor det personaladministrative området. Målet vårt er utøvelse av effektiv forvaltning av regionale HR tjenester og å bidra til effektivisert sykehusadministrasjon.

Arbeidsoppgaver

Vi er et team på 4 kolleger som sammen har ansvar for den funksjonelle forvaltningen, fagstøtte og videreutvikling av rekrutteringstjenesten. Arbeidsoppgavene er i skjæringspunktet mellom system, organisasjon og brukere, og vil blant annet være:

  • 2.linje brukerstøtte, saksløsning og feilretting
  • Kunderådgivning, fagstøtte og test av nye releaser
  • Deltakelse i aktuelle prosjekter
  • Videreutvikling av systemer, prosesser og rutiner

Kvalifikasjoner

For å få til en god forvaltning av systemene og kunne bidra til videreutvikling av tjenestene mener vi det er en fordel om du har øye for detaljer samtidig som du ser sammenhengen mellom ulike systemer og integrasjonsløsninger. Vi ser etter deg som har generell god systemteknisk kompetanse og kjennskap til rekruttering.

I tillegg ser vi det som en fordel om du har:

  • erfaring med større lønns-, personal- og rekrutteringssystemer
  • erfaring med saksløsning, testing og forbedringsarbeid
  • erfaring fra prosjektarbeid

og/eller

  • relevant utdanning

Personlige egenskaper

Det er viktig for oss at du vil trives både med arbeidsoppgaver og arbeidsmiljøet, derfor vektlegger vi personlig egnethet i tilsettingen.

Vi søker deg som:

  • har stor interesse for rekruttering og systemer
  • er strukturert, selvgående og har god oversikt
  • er fremoverlent og interessert i forbedring
  • er nysgjerrig på å finne årsaker og ønsker å komme frem til gode løsninger
  • liker med å jobbe sammen med kolleger fra ulike fagområder
  • motiveres av å bidra til en enklere hverdag for våre kolleger på sykehusene, så de kan bruke mer tid på pasientbehandlingen

Vi tilbyr

  • Et arbeidsmiljø som preges av godt samarbeid, deling og humor
  • Faglig utfordrende oppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Fleksible ordninger for arbeidstid og sted
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår

Om arbeidsgiveren

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.

Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste.  Sykehuspartner har ca 1800 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.

Sykehuspartner er miljøsertifisert.

Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV , nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Sektor: Offentlig
Sted: 3045 Drammen
Bransje: IT, Helse og omsorg, Konsulent og rådgivning, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / Drift/Operations, Rådgivning, HR, personal og rekruttering

Nøkkelord

HR, Applikasjonsforvaltning, Rekruttering

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Espen Husebye Fossen
Stillingstittel: Enhetsleder
Kontaktperson: Amanda Sofie Paulsen
Stillingstittel: Rådgiver – HR
Telefon: 932 35 468

motta ledige jobber på epost

Få e-postvarsling

Uploading