Ønsker du å jobbe som kundekonsulent hos Norsk Tipping?

  • IT, Offentlig administrasjon, Underholdning
  • 1 uke siden
  • Innlandet

Stillingen

  • icon
    Antall stillinger 2 Stilling(er)

Stillingsbeskrivelse

Arbeidsgiver: Norsk Tipping
Stillingstittel: Kundekonsulent
Frist: 20.06.2024
Ansettelsesform: Vikariat

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Eli Aske Solberg
Stillingstittel: Leder Kundeservice
Telefon: 47 71 72 21
Kontaktperson: Siri Anne Tokle
Stillingstittel: Teamleder Kundeservice
Telefon: 99 03 85 90

Bli kjent med Norsk Tipping AS

Norsk Tipping er inne i en spennende tid med ambisjoner om å skape Norges beste digitale kundeopplevelser!

Kundeservice er bindeleddet mellom kunden og Norsk Tipping. Vi mottar rundt 250.000 henvendelser årlig, og møter kunden i digitale og tradisjonelle kommunikasjonskanaler. Vi er i gang med et stort teknologisk løft, for effektivisering av prosesser og styrket selvbetjening, som også vil gi spennende skjøringspunkt mot vår svært gode kundebehandling.

Vi er på jakt etter deg som:

  • Er et servicemenneske av natur.
  • Har en god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne.
  • Har innitativ og pågangsmot.
  • Jobber godt selvstendig og sammen med andre.
  • Har digital forståelse.
  • Motiveres av en hektisk og varriert arbeidhverdag.

Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi søker 2 vikarer i 100% stilling med varighet på 8-12 mnd.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være å gi vår beste service til våre kunder i alle servicekanaler. Stillingen er en del av et turnusmiljø, og innebærer både dag-, kveld-, og helgearbeid.

Vi kan tilby spennende arbeidsoppgaver med noen av Norges mes kjente merkevarer, og et hyggelig inkluderende arbeidsmiljø.

Søknadsfrist 20. juni,
søknader vil bli vurdert fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Hver dag oppfyller Norsk Tipping store og små drømmer i hele Norge.

Vårt viktigste oppdrag er å bidra aktivt til et samfunn med mindre spilleproblemer, ved å kanalisere spillere til det lovlige og trygge tilbudet.

Hele vårt overskudd går til gode formål – til glede for millioner av nordmenn.

Vi er en av Innlandets største teknologibedrifter og utvikler teknologiske løsninger som er blant de fremste i spillbransjen.

Vi gir drømmen en sjanse!

Sektor: Offentlig
Antall stillinger: 2
Sted: 2315 Hamar
Bransje: Underholdning, IT, Offentlig administrasjon
Stillingsfunksjon: Kundeservice
Arbeidsspråk: Norsk

motta ledige jobber på epost

Få e-postvarsling

Uploading